Monday, November 19, 2012

Palestin & air mata







Israel IS REAL terrorism





Tanah Palestin yang di jajah oleh yahudi Israel

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua rakan pembaca sekalian, Sudah beberapa hari admin tidak mengupdate blog ini. Kebelakangan ini admin agak sibuk sedikit dengan kerja. Semenjak dari Awal Muharam sehinggalah sekarang, di media elektronik dan media cetak sering terpaparnye cerita mengenai sereangan Israel terhadap Palestin. Setiap hari pasti ada rakyat Palestin yang tercedera dan di bunuh. Mengalir air mata admin apabila melihat gambar-gambar Palestini ini. Sungguh sayu hati ini, sehingga hati kecil admin berbunyi sejauh mana kita umat Islam membantu rakyat Palestin dalam keadaan macam ini??

Kanak-kanak yang menjadi mangsa kekejaman

Srikandi yang sanggup berjihad demi Agama Islam & Negara

Malaysia di beri penghormatan di Palestin

Perarakan Free for GAZA


Ramai rakan-rakan seagama kita telah pun memboikot produk-produk yang berkaitan dengan Israel. Akan tetapi Israel masih tidak gentar. Admin teringatkan kata seorang pensyarah admin sewaktu kami belajar Islam & Ideologi satu ketika dulu. Orang yahudi Israel ini bukanlah orang yahudi yang sebenar dan mereka tidak gentar dengan boikot atau apa2 ancaman mental. Mereka hanya gentar saat umat Islam di seluruh dunia bangkit melawan kuasa mereka. InsyaAllah Islam pasti dapat menebus tanah Palestin itu suatu hari nanti. Pada post akan datang admin akan membongkarkan agenda Israel yang sebenar dan perancangan-perancangan yang begitu teliti.

Orang awam yang menjadi mangsa kekejaman

Ya Allah berilah kemenangan kepada mereka

Kematian bertambah


Lagi kanak-kanak yang menjadi mangsa kekejaman


Rintihan orang Awam


Sayu hati melihat anak kecil ini menderita kesakitan
Kepada rakan2 yang beragama Islam marilah kita sama2 mendoakan agar Tentera Israel Laknatullah itu tumpas dan Palestin akan merdeka pada satu hari nanti. Amin...









No comments:

Post a Comment